WEBSITE (OPGERICHT 9 SEPTEMBER 2018) OVER APPARTEMENTENCOMPLEX KERSENGAARDE 2 T/M 272
GEMENGD APPARTEMENTENCOMPLEX: SYMFONIE VVE BEHEER EN WOONINVEST
EEN PLEK MET INFORMATIE VOOR HUURDERS IS VAN BELANG! U KUNT MIJ OOK VOLGEN OP FACEBOOK

donderdag 10 januari 2019

UPDATE schoonmaak enquête en meld u aan voor het klantenpanel!

Schoonmaak enquête
In mijn vorige blog had ik het over de schoonmaak enquête die medio december 2018 naar de huurders aan de Kersengaarde is gestuurd. Dit is niet helemaal correct. Uit navraag bleek dat de schoonmaak enquête naar alle huurders (althans waarvan het e-mailadres bekend is!) van WoonInvest is gestuurd, dus niet alleen naar de huurders van de Kersengaarde. Excuses dat ik dit niet beter en duidelijker heb aangegeven.

Nu is het wachten op een terugkoppeling van WoonInvest hoe de huurders aan de Kersengaarde (althans diegenen die deze enquête hebben ontvangen en ingevuld) de schoonmaakwerkzaamheden hebben beoordeeld.

Klantenpanel
Huurders, laat uw stem horen! Het klantenpanel van WoonInvest bestaat op dit moment uit slechts 150 leden (WoonInvest heeft in totaal 8.000 huurders!). WoonInvest gaat vaker het klantenpanel inzetten. Door middel van korte stellingen wordt om uw mening gevraagd. Dit is tijdens het gesprek wat ik in september 2018 met WoonInvest had ook ter sprake gekomen. Zie hiervoor het gespreksverslag in mijn blog van 28 september 2018.

Op korte termijn (deze maand) wordt de webpagina over het klantenpanel van WoonInvest bijgewerkt en zal het klantenpanel worden gepromoot! Meld u dus aan voor het klantenpanel om uw mening kenbaar te maken. Hiervoor heeft u wel een 'Mijn WoonInvest' account nodig. Lid zijn van het klantenpanel kost u echt niet veel tijd! Voor meer informatie klikt u op de onderstaande link:

WoonInvest Klantenpanel